frontline communications


Home

Diensten
> Frontline check
Huisstijl
> Marketingcommunicatie
> E-business
> Vendor management
> Productie & traffic

Over Frontline

Frontline-check

De markten staan onder druk. Het belang om efficiŽnt en eenduidig te communiceren naar de klant is hoog. De aanbieder moet bij de klant in het oog springen en een goed imago is belangrijk om de gewenste verkoopresultaten te behalen. Zeker in deze tijd, waarbij een donkere crisiswolk boven ons hangt, is het goed om als bedrijf te investeren in je merk. Jezelf onderscheiden in de markt is belangrijk om de storm te doorstaan en vooral als eerste weer op gang te komen.

Aan de basis van onze dienstverlening staat de Frontline-check: een complete review van de identiteit van het merk, c.q. de organisatie. Deze review bevat feedback over de invulling van de communicatie in- en extern, advies over het design (de basiselementen van de huisstijl en de doorvertaling in alle communicatiedragers), een rapport over de mentaliteit (gedrag) en een benchmark waarbij de identiteit wordt vergeleken met vooraf vastgestelde concurrenten.  Desgewenst adviseert Frontline over de inzet van verkoopkanalen.

Wij kunnen voor u mysteryshoppers inzetten die rapporteren over hun ervaring als klant aan de telefoon, in een winkel, restaurant, of aan de balie. Dit rapport wordt gerelateerd aan een vooraf vastgestelde benchmark en de doorvertaling van de identiteit wordt beoordeeld.





frontline contact
        Frontline Communications - Lupine 2 - 2211 MJ Noordwijkerhout - T: 06 57 77 8097 - E: jeanne@frontlinecommunications.nl